Методична робота

«Екологічна казка , пригоди в лісі»

22 квітня, щорічно населення цілої планети відзначає День землі. Цей день став символічним святом любові та турботи за наш спільний дім. З метою формування в учнів любові до природи 26 квітня у 5-6 класах (вч. ОБАРЯНИК М.Д. ) було проведено виховну годину «Екологічна казка , пригоди в лісі». Основна мета – формувати в учнів. Переглянути більше фото

ВІТАЄМО МАРІЄ МИХАЙЛІВНО!

Відбувся всеукраїнський конкурс «6-й клас НУШ – на 12 балів!» . Приємно що серед переможців конкурсу є вчителька нашої гімназії КРУГЛІЙ Марія Михайлівна. Вітаємо і бажаємо міцного здоровя, натхнення і подальших успіхів і перемог!

І МІІСЦЕ – Олена Краснік – учитель зарубіжної літератури Новогродівської ЗОШ І-ІІ ст. № 8 Донецької обл.

ІІ МІІСЦЕ – Марія Круглій – учитель зарубіжної літератури Вороблячинського ЗЗСО І-ІІ ст. ім. Героя України Віталія Коцюби Яворівської міської ради Львівської обл.

Засідання педагогічної ради

18.03.24 відбулося чергове засідання педагогічної ради з елементами тренінгу на тему: “Ключі ефективної комунікації “. Педагоги обмінялись цікавими ідеями щодо проведення уроків та створили рекламу про діяльність гімназії. Лише той учитель, хто живе як навчає!!! Переглянути відео рекламу для батьків та учнів створену під час тренінгу

Педагогіка партнерства

Педагогіка партнерства між усіма учасниками освітнього процесу набуває особливого значення в Новій українській школі. Вона ґрунтується на принципах гуманізму і творчого підходу до розвитку особистості, допомагає будувати діалог між учасниками освітнього процесу – педагогами, батьками та дітьми – на принципах взаємоповаги і взаєморозуміння. Саме у формі такого діалогу 01.03.2024 у Вороблячинській гімназії імені Героя України Віталія Коцюби пройшли батьківські збори у 9 класі «Учні- учителі- батьки: точки дотику»( класний керівник Круглій М.М.). Усі учасники навчального процесу визначали роль освіти для майбутнього країни, дискутували про причини, які в тій чи іншій мірі перешкоджають ефективному навчальному процесу. У формі мозгового штурму визначали, які права та обов’язки мають школярі. Активно і батьки, і діти обговорювали проблему шкідливих звичок сучасних підлітків та шукали превентивні заходи цієї проблеми. За допомогою створення квіткової галявини було визначено, які методи виховання переважають у сім’ях дев’ятикласників. На закінчення зборів батьки послухали учнівський твір «Хочу бути телевізором» та пройшли тестування «Який я батько». Переглянути фото

Нова українська школа – проблеми і успіхи

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головне завдання – створити середовище, в якому буде приємно навчатись і яке даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

03.01.2024 року керівник гімназії КЛЕБАН В.В. провів практичне заняття для педагогів та батьків, спрямоване на виявлення проблем, з якими стикнулись усі учасники освітнього процесу при впровадженні НУШ.

Через систему ігрових та тренінгових вправ спікер продемонстрував батькам зміни в організації навчального процесу, які відбуваються в освіті. Учасники заходу були активно залучені до обговорень та задавали питання, що сприяли формуванню плідної дискусії, обміну ідеями та вирішенню проблем при виконанні вправи «Дерево рішень». Василь Васильович наголосив, що командна робота є невід’ємною складовою навчально-виховного процесу. Виконані вправи дозволили створити позитивну взаємодію між батьками та педагогами, напрацювати можливі шляхи вирішення проблемних питань впровадження НУШ.

Переглянути відеоhttps://www.facebook.com/100064674826316/videos/911151260649281

Засідання педагогічної ради 29 грудня 2023р..

Керівник гімназії КЛЕБАН В.В. презентував нове положення про атестацію педагогічних працівників, яке вступило в дію з 01.09.2023.

Учитель музичного мистецтва ЯКИМЕЦЬ В.Я. та учитель фізики БІЛЕЦЬКА І.М. ділились своїм педагогічним досвідом роботи з колегами.

На завершення учителі підбили підсумки підвищення кваліфікації протягом 2023 року та затвердили план підвищення педагогічної кваліфікації на 2024 рік. Переглянути фото

Вітаємо ІВАННА МИКОЛАЇВНО!

Білецька І. М. увійшла в п’ятірку кращих вчителів фізики

Педагогічний колектив вітає учительку фізики Білецьку Іванну Миколаївну з перемогою у ІІІ етапі І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», який відбувся 22 листопада. Вона увійшла в п’ятірку кращих . Нехай ця перемога стане відправною точкою для нових великих звершень і досягнень, хорошим стимулом і мотиватором для участі у нових конкурсах та змаганнях!

Вітаємо!!!

15 листопада відбувся І тур Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2024», завданнями якого є виявлення та підтримка талановитих педагогічних працівників, поширення їх передового досвіду, розвиток творчого потенціалу та підвищення професійної майстерності. У номінації «Фізика» наш заклад освіти представляла заступник з НВР, учитель фізики БІЛЕЦЬКА Іванна Миколаївна. За результатами конкурсного випробування “Тестування” та “Методичний практикум” увійшла в дев’ятку кращих учителів фізики Львівщини та отримала можливість взяти участь у фінальному етапі конкурсу.

Пишаємося досягненнями Іванни Миколаївни та щиро бажаємо успіхів, натхнення, цікавих ідей, віри в себе, гідно представити Яворівщину і, особливо, нашу гімназію в обласному етапі конкурсу.

Уроки мислення на природі

«Першоджерело розуму, думки, мислення – у навколишньому світі, в тих явищах, які людина бачить, пізнає, які викликають у неї інтерес» – ці слова В. Сухомлинського стали лейтмотивом майстерки “Уроки мислення на природі”, яку провела вчитель зарубіжної літератури Вороблячинської гімназії імені Героя України Віталія Коцюби Круглій М.М. Учителі обговорили форми і методи проведення пленерних уроків, визначили переваги проведення їх на природі без гаджета, без комп’ютера, без пошуку інформації в підручнику. Учасники заходу відвідали пленерний урок розвитку мовлення в 9 класі «Як не перетворитися на ліліпута?» за твором Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера». Протягом уроку дев’ятикласники досліджували, у чому полягає велич людини. Школярі визначали переваги й недоліки ліліпутів, характеризували статую правосуддя Ліліпутії, складали пам’ятку “Як не стати ліліпутом?». Разом з тим діти дивилися на рідну природу очима Гуллівера, описували, що цей персонаж у нас побачив, вслухалися в голоси природи, вдихали осінні аромати, намагалися відчути, що хоче земля сказати, як їй у такий тривожний час війни.

Учителі переконалися, що пленерні уроки – це уроки спілкування з живою природою, які навчають бачити красу в повсякденні, відчувати душею та серцем мову рідної землі, спостерігати за змінами в природі, порівнювати стан природи й почуття людей. Це прекрасна альтернатива класному приміщенню, яка дозволяє навчити дітей думати, продукувати ідеї та приймати рішення.

Окрім того, педагоги обговорили Професійний стандарт учителя, нове положення про атестацію, вимоги до кваліфікаційних категорій.​​​​Висловлюю щиру подяку Круглій М.М. , вчителю зарубіжної літератури, за цікаву, творчу майстерку. Дивитись фото

День Психічного Здоров’я

10.10.2023. Сьогодні відзначається День Психічного Здоров’я, і це нагадує нам, що наше 🧠 психічне здоров’я – не менш важливе, ніж фізичне. Це ключ до щасливого і задоволеного життя. Уроки психологічного здоров’я з учнями провела практичний психолог і соціальний педагог КІНДРАТ У.Я. Дивитись фото

Будьте здорові та щасливі!

СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ вчителів інформатики.

Як складне зробити простим? Методи розв’язування олімпіадних задач. Задачі на графи.

«Коли мені не вистачало грошей, я сідав думати, а не біг заробляти. Ідея – найдорожчий товар у світі» (Стів Джобс).

26. 09. 2023 року у Вороблячинській гімназії імені Героя України Михайла Коцюби відбувся семінар – практикум для вчителів інформатики на тему «Як складне зробити простим? Методи розв’язування олімпіадних задач. Задачі на графи».

Заняття проводив вчитель інформатики Клебан Василь Васильович, який представив відомості, продемонстрував інструменти та лайфхаки для ефективної організації сучасного уроку. А також підняв дуже актуальну тему – навчання програмуванню учнів середнього та старшого шкільного віку.

Василь Васильович звернув увагу колег на пожвавлений інтерес до мови програмування Python та легкість її використання при розв’язуванні задач на графи. Адже навчати потрібно тому, що корисно і сучасно!

В рамках семінару вчителі мали змогу опрацювати авторські задачі спікера про Левчика та Ганусю, які зіткнулися з реаліями життя в Україні в останні 3 роки. Доречі, задачі на графи, є одними із найскладніших на олімпіадах з інформатики.

Приємним сюрпризом для присутніх вчителів, була проведена весела руханка учнями школи, а також теплі та щирі привітання з нагоди наступаючого Дня працівника освіти.

По завершенні практичної частини вчителі за круглим столом ділилися враженнями, обмінювалися досвідом, висловили слова вдячності всім, хто долучився до проведення семінару. Запрошені вчителі відмітили професіоналізм, високий рівень підготовки семінару, а також його практичну спрямованість.

«Насолоджуйтеся тим, що ви робите і ви ніколи у своєму житті не будете працювати». Б. Гейтс

Матеріали семінару:

1. Презентація вч. інформатики КЛЕБАНА В.В.

2. Задачі для учасників семінару

3. Набір тестів для задач

4. Фото умов до задач

5. Публікація (Брошура до семінару)

6. Переглянути фото з семінару

Семінар-тренінг для учителів хімії на тему «Як зробити урок цікавим?» (ЛУЦИШИН І.П.)
21 березня 2023 року на базі Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 ім. Т. Шевченка для вчителів хімії Яворівської ТГ проведено семінар-тренінг «Як зробити урок цікавим?». На семінарі-тренінгу досвідом роботи з питання «Формування творчих здібностей учнів з використанням технології розвитку критичного мислення на уроках хімії» поділилась Луцишин Ірина Петрівна, вчитель хімії та біології Вороблячинського ЗЗСО І-ІІ ст. ім. Героя України В. Коцюби. Пані Ірина детально розповіла про методи, які використовує у практичній діяльності, зокрема: «Кубик Блума», «Шість капелюхів», «Кроссенс», «Метаплан», «Фішбоун». Щиро дякуємо вчителю нашої школи ЛУЦИШИН І.П. за її працю, поширення власного досвіду, бажаємо їй успіхів і нових творчих злетів!

Засідання педагогічної ради

15.03.2023 у закладі освіти відбулося засідання педагогічної ради – подія досить звичайна, передбачена планом роботи, однак досить важлива для усіх учасників освітнього процесу. Керівник закладу КЛЕБАН В.В. та учитель англійської мови КАЗМІРУК О.В. висвітлили питання «Застосування інтерактивних технологій на уроках англійської мови». Василь Васильович наголосив, що ефективність навчання іноземної мови насамперед залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від вміння вчителя враховувати реальне засвоєння матеріалу кожним учнем та його індивідуальні особливості.

Заступник керівника БІЛЕЦЬКА І.М. та учителі початкових класів ПЕЛИХ.Н.В., ДУДЯК І.І., КУЛІШКО Г.Я. та ПОЛЯКОВА Г.В. розкрили питання «Стратегічні орієнтири НУШ: від Концепції до результатів». Педагоги розглянули методичні проблеми упровадження нового Державного стандарту, пошук обдарованих дітей, плюси і мінуси нових підручників, фактор перевантаження дітей, труднощі у роботі вчителя, здобутки та методичні знахідки.

Засідання педради пройшло активно, творчо, цікаво і мало високий коефіцієнт корисної дії для роботи методичних об’єднань, для пошуку нових інноваційних форм роботи кожного вчителя задля вироблення компетенцій учнів.

Декада природничих наук

З 20 лютого по 03 березня 2023 року у Вороблячинському закладі загальної середньої освіти І-ІІ ст. ім. Героя України Віталія Коцюби було проведено декаду природничих наук. Учителі ШМК природничо-математичного циклу організували низку заходів: Лінійка Відкриття, Спортивна гра «Фізика + фізкультура» (БІЛЕЦЬКА І. М.); Інтерактивні змагання «Найкращий знавець інформатики» (КЛЕБАН В.В.; Виставка малюнків на природничу тематику (ЛУЦИШИН І. П.); (БІЛЕЦЬКА І. М.); Гра-вікторина «Я люблю біологію», Гра-квест «Ми вмієм дбати про здоров’я» (ЛУЦИШИН І. П.); Математичний квіз (ОЗИМОК Н.П.); Географічний квест «Навколо світу за 1 годину» (ОБАРЯНИК М.Д.), Квест-гра «Ми вмієм дбати про своє здоров’я» ЛИГОР Г.М.).
Дана декада проводилася з метою формування біологічної грамотності, дбайливого ставлення та охорони навколишнього середовища, привернення уваги до проблеми екологічного мислення, поглиблення знань з природознавчих наук та профілактики захворювань учнів.
Робота була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів. Див. фото ТУТ

Про виклики Нової української школи

2 березня 2023 року комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» і комунальна установа Яворівської міської ради провели фокус-групу для директорів ЗЗСО Яворівської громади, їхніх заступників з навчально-виховної роботи, консультантів ЦПРПП, працівників відділу освіти щодо викликів, з якими вони стикаються у процесі впровадження НУШ у базовій освіті.

Щодо цих та інших тематичних питань висловились учасники фокус-групи, зокрема заступник директора КЗ ЛОР ЛОІППО Сергій Пазюк, завідувачка кабінету координації впровадження НУШ, кандидатка педагогічних наук, доцентка Марія Барна, директор Яворівської гімназії імені О.Маковея Н. Моржин та.

Директор Вороблячинського ЗЗСО І-ІІ ст. Клебан В.В. поділився власним досвідом вирішення проблемних питань при оцінюванні НУШ у 5 класі на прикладі Вороблячинського ЗЗСО, а також підходами закладу освіти до оцінювання у 2022-2023 н.р. в межах своєї автономії. Присутнім було продемонстровано приклади заповнення класного журналу і зошита спостережень для здобувачів освіти 5-го класу.

Майстер – клас «Мої сходинки до успіху»

28 лютого відбувся педагогічний діалог «Я раджу….»(формувальне оцінювання у практиці роботи вчителя початкових класів). Мета – поділитися досвідом роботи, навчитися правильно добирати завдання, визначити за допомогою анкетування, на скільки я готовий і вмію робити, де я зараз і куди мені йти у питаннях оцінювання для навчання. Учителі продемонстрували та розказали про техніки формувального оцінювання, які є найєфективнішими, на їхню думку, та надають якнайповнішу інформацію про навчання учня та його поступ.

Вчитель Вороблячинського ЗЗСЩ І-ІІ ст., лауреат конкурсу «Учитель року – 2023» Наталія ПЕЛИХ провела майстер-клас “Мої сходинки до успіху” для вчителів початкових класів Яворівської міської ради.

«Діяльнісний підхід до організації та проведення шкільного навчального експерименту»

22 лютого 2023 року у КУ ЯМР «ЦПРПП» відбувся семінар вчителів фізики Яворівської ТГ з теми: «Діяльнісний підхід до організації та проведення шкільного навчального експерименту». З доповіддю «Демонстраційний фізичний експеримент» виступила консультант центру Галина Романик . Вона зазначила, що фізика – наука експериментальна, між фізикою – наукою і фізикою – навчальним предметом існує тісний зв’язок. Процес навчання фізики полягає в послідовному формуванні нових для учнів фізичних понять і теорій на основі небагатьох фундаментальних положень, що опираються на дослід. Розповіла про проведення демонстраційного та лабораторного експерименту. Вона відзначила – головна дійова особа в демонстраційному експерименті – вчитель, який не лише організовує навчальну роботу, але і проводить демонстрацію дослідів. Також розглянула перелік обов’язкових демонстрацій з кожної теми шкільного курсу фізики, які є в програмі. Пригадала методичні вимоги до організації демонстраційного експерименту та вимоги до техніки демонстрування експерименту.

Учитель фізики нашого закладу освіти Іванна Білецька продемонструвала власноруч зроблені прилади для проведення демонстраційного шкільного експерименту з різних розділів навчальної програми. Обговорення заходу закінчилось висловленням вражень від нього та окресленням шляхів впровадження в практику напрацювань педагогів.

Ненасильницьке спілкування – метод, який покращує життя людям

15 лютого 2023 року у Вороблячинському ЗЗСО І-ІІ ступенів імені Героя України Віталія Коцюби консультанти КУ ЯМР «ЦПРПП» Галина Романик та Оксана Ковалик провели тренінг із програми «Мова життя-простір Гідності» за методом Маршала Розенберга. 17 педагогів ознайомилися з важливими принципами ненасильницького спілкування та мали нагоду попрактикуватись у цьому методі. В основі методу – налагодження гармонійних комунікацій з навколишнім світом через розуміння, повагу, ненасильство до себе та інших. Ефективна комунікація — це обов’язкова навичка кожного свідомого громадянина, частина освіти, яка допомагає людині зрозуміти свої цінності, ідентичність і усвідомити, як гуртуватися з тими, хто поділяє твої цінності, як взаємодіяти з ними, з державою, аби покращувати наше життя. Одним з головних результатів тренінгу має стати створення передумов для позитивних змін у суспільстві та сприяння зникненню насильства в комунікаціях між людьми. Адміністрація закладу та педагогічний колектив щиро вдячні Галині Володимирівні та Оксані Іванівні за цікавий та продуктивний семінар. Весь матеріал був поданий в цікавій динамічній формі, наведені приклади давали змогу глибоко зрозуміти всю серйозність та складність уміння спілкуватись. Зичимо консультантам ще більших успіхів, натхнення, мирного неба, щоб могли й надалі розвивати свої таланти і примножувати здобутки.

Робота з електронним журналом “НОВІ ЗНАННЯ”

На виконання наказу ЯМР від 30.11.2022 № 05-02/710 “Про організацію роботи щодо впровадження електронного класного журналу” з ІІ семестру усі заклади освіти переходять на електронну версію журналів.

04 січня у Вороблячинському ЗЗСО керівником закладу КЛЕБАНОМ В.В. проведено нараду з теми «Робота з електронним журналом “НОВІ ЗНАННЯ”». Мета − розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності з питань використання електронних журналів в освітньому процесі, вирішення проблемних питань. Василь Васильович поділився досвідом використання електронного журналу на порталі “НОВІ ЗНАННЯ” в освітньому процесі. Вирішено ключові питання (Переглянути фото).:

• Перші кроки роботи на порталі “НОВІ ЗНАННЯ” NZ.UA

• Отримання доступу до порталу і вхід

• Адміністрування електронного журналу (порівняння панелей управління)

• Надання доступу вчителям на порталі +додаткові можливості

• Надання доступу батькам та дітям на порталі +додаткові можливості

• Створення електронних журналів (порівняння)

• Проблемні ситуації у роботі з електронними журналами тощо.

Засідання педагогічної ради

03.01.23 відбулось чергове засідання педагогічної ради на якому педагоги опрацювали ряд питань:

1. Формування творчих здібностей учнів з використанням технології розвитку критичного мислення на уроках хімії та біології. (ЛУЦИШИН І.П., БІЛЕЦЬКА І.М.)

2. Формування ключових компетентностей на уроках англійської мови. (ШКОЛИК У.Ф., КЛЕБАН В.В.)

3. Мотивація навчальної діяльності як одна з умов самореалізації учасників освітнього процесу. (Вчителі предметники).

Учитель хімії ЛУЦИШИН Ірина Петрівна виступила із елементами тренінгу, під час якого показала методи та прийоми критичного мислення.

Тиждень предметів суспільно- гуманітарного циклу

Вже стало доброю традицією проведення предметних тижнів як комплексу навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення їхніх знань із навчальних предметів, а також збагачення фахового досвіду вчителів. Тиждень предметів суспільно- гуманітарного циклу проходив з 28 листопада по 01 грудня. Учні 3-9 класів стали учасниками різноманітних конкурсів та вікторин. Цікаво пройшла «Українська мова в іграх» (вчитель Брода Н.В.), лексичні ігри та Save Savta ( учителі Казмірук О.В. та Школик У.Ф.), вікторина з християнської етики (вчитель Пелих Н.В.), гра «Хто Я?» та «Що? Де? Коли?» із зарубіжної літератури (вчитель Круглій М.М.), музична вікторина (вчитель Якимець В.Я.). Учитель історії Обаряник М.Д. провела лінійку-реквієм «У молитві схиляємо коліна», приурочену пам’яті жертв голодомору. Підсумком предметного тижня стала відеомандрівка уроками зарубіжної літератури (вчитель Круглій М.М.). Дивитись фото на фейсбук

Вїзний семінар учителів фізики та астрономії  на тему: «Пленерні уроки – уроки мислення серед природи»

5 жовтня у Вороблячинськму ЗЗСО І-ІІ ступенів імені  Героя України Віталія Коцюби відбувся  виїзний семінар учителів фізики та астрономії  на тему: «Пленерні уроки – уроки мислення серед природи». Учасники тренінгу зустрілися безпосередньо в школі, де їх привітав директор закладу КЛЕБАН В.В. 

Відповідно до програми семінару учитель фізики Білецька І.М. та учитель географії та історії Обаряник М. Д. провели інтегрований урок (фізика, географія, біологія, історія) на природі в 7 класі на тему: «Фізика-наука про природу».   Інтегрований урок – це творчість двох педагогів , яка переростає у творчість учнів. Вивчення будь-якої проблеми на межі двох наук це завжди цікаво. Учні на власні очі побачили те, що вчать. Вони контролювали процес навчання, бачили зв’язок між теорією і реальним світом. Спостерігаючи за фізичними явищами, діти одночасно пізнавали себе і світ, а також творили, досліджували, фантазували… Головною особливістю пленерного уроку було підключення всіх каналів сприйняття: зору, слуху, смаку, нюху, дотику, інтуїція. Це і цікаво, і в той же час дуже корисно. Учням випала нагода подихати свіжим повітрям, порухатися, проявити якості дослідників. Зміна звичної обстановки може значно підвищити мотивацію, цікавість і активність учнів, а також сприяти кращому запам’ятовуванню матеріалу, спонукати до творчого пошуку.

В рамках семінару ще було проведено круглий стіл з учителями на дану тему. Консультант КУ ЯМР «ЦПРПП» Галина РОМАНИК  виступила перед учителями з презентацією «Пленерні уроки – уроки мислення серед природи». Разом з учителями розібрала поняття пленерного уроку, познайомились з історією виникнення таких занять, типами, основними етапами. Учасники заходу поділились досвідом проведення таких уроків у своїх навчальних закладах. Учителі зрозуміли, що освітнє середовище має бути всеосяжним, цілісним, щоб оточення повністю служило завданням навчання. Завдяки пленерним заняттям можна вирішувати серйозні педагогічні завдання з екологічної освіти і виховання учнів.

Адміністрація ЗЗСО висловлює щиру подяку педагогам закладу освіти, учням 7 класу, Консультанту КУ ЯМР «ЦПРПП» Галині РОМАНИК  таучасникам семінару.

Дивитись більше фотографій


Самооцінювання закладу освіти: ефективний інструмент підвищення управлінської діяльності

На виконання річного плану роботи школи на 2021-2022 навчальний рік 16.06.22 -17.06.22 педагогічний колектив Вороблячинського ЗЗСО ІІІ ступенів імені Героя України Віталія Коцюби підводив підсумки самооцінювання напряму «Освітнє середовище закладу освіти», та “Система оцінювання здобувачів освіти”.

Під час спостереження за освітнім середовищем з’ясовано, що у цілому в школі створено безпечні умови  для навчання та праці. Колектив закладу керується головним завданням – виховати морально здорову, духовно багату, різнобічно розвинуту людину, яка поважає й любить рідну землю, культуру свого народу; громадянина правової держави, який знатиме й поважатиме закони, любитиме Україну, орієнтуватиметься в сучасному політичному житті й буде готовий працювати заради процвітання своєї Батьківщини. Головна мета закладу – створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Тому завданнями закладу є підготовка дітей до систематичного та цілеспрямованого навчання, формування позитивної мотивації до навчання.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу samoocinenja.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу samoocinenja1.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу samoocinenja111.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу samoocinenja1111.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу samoocinenja11.jpg
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу samoocinenja11111.jpg