МК вчителів початкових класів

Великодній квест

Воскресіння Христове — радісне й урочисте, найбільш давнє й очікуване свято, що символізує перемогу життя над смертю, добра над злом. Усі з нетерпінням чекають його, по-особливому готуються до нього.

Учні 3 класу (кл.керівник ДУДЯК Іванна Іванівна) провели Великодній квест, пригадуючи звичаї, традиції святкування. Діти малювали писанки, виготовляли великодні поробки, розгадували загадки, ребуси, складали пазли, прислів’я, проводили ігри.

Показати більше фото – https://www.facebook.com/photo/?fbid=820889796743507&set=pcb.820891166743370

З 11 по 15 березня цікаво, весело та пізнавально пройшов Тиждень початкової школи під назвою «Пізнаємо, вчимося, творимо».

Конкурси, ігри, вікторини, змагання розвивали творчість юних дослідників, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними. Кожен день мав свою тематику. У цей період кабінети початкової школи були схожі на вулики, де плідно та згуртовано працювали вчителі та учні. Робота під час проведення Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку дітей. Переглянути фото

Тиждень початкової школи

У закладі в рамках “Тижня початкових класів” молодші школярі опрацьовувати дві теми: “Природа рідного краю”, “У серці з Україною”. Кожний клас виконував цікаві, креативні завдання. Учні 1 класу (вч. Полякова Г. В.) читали вірші, розмальовували картинки на тему “Природа”, провели загадкову вікторину “Друзі наші менші”, вивчали прислів’я про Україну, були в гостях у казкової математики.

Учні 2 класу (вч. Дудяк І. І.) малювали домашніх улюбленців, складали розповіді про них. Діти створили проєкт_ “Україна понад усе”. Кожна група презентувала свою частину проєкту: “Наша Україна”, “Міста України”,, Допомога захисникам України”.

Учні 3 класу (вч. Кулішко Г. Я.) створили колаж “Краєвиди Тернопільщини”, побували в уявній подорожі “Вода-колиска життя”, виконували завдання із книжки-розмальовки “З Україною в серці”. Учні 4 класу наповнювали творчу скриньку “Лелеченьки летіть-перемогу принесіть”, провели екскурсію на поле підсніжників, акцію” Посади дерево”,фотоквест . “З Україною назавжди”. Діти із захопленням прийняли участь у заходах.

13 березня у закладі розпочався Тиждень початкової школи на тему: «З Україною в серці».

На дітей чекають зустрічі з казковими героями, захоплюючий світ загадок, казок, вікторин, подорожей, цікаві й веселі уроки . Кожен зможе показати свої знання і уміння, які він отримує, навчаючись в школі.

Ведучі лінійки – відкриття радили «взяти з собою в дорогу сто мішків сміху та контейнер з бадьорістю; зайвий багаж – сльози, поганий настрій, лінь та «нехочуху» викинути за борт!»

Нехай цей тиждень подарує дітям чудові подорожі, цікаві зустрічі, нові знання! Бажаємо успіхів! Країна Знань чекає !

Святкування річниці Кобзаря

Щорічно 9 березня Україна відзначає день народження видатного майстра слова, талановитого художника, славетного й величного Тараса Григоровича Шевченка. Учні 5 – 9 класів долучилися до святкування річниці Кобзаря. Було проведено заходи: медіа кобзароквест «Буде тобі, враже, як Шевченко каже…» (кл.кер. Круглій М.М.); квест «Сторінками життя Шевченка»(кл.кер. Лигор Г.М., Обаряник М.Д.); гру-квест «Тарасовими стежками» (кл.кер. Луцишин І.П.); гру «Володар слова і пензля» (кл.кер. Брода Н.В.);оформлено виставку “Єднаймо душі словом Кобзаря” (бібліотекар Клебан Х.І.. Шанувати Шевченка – це значить шанувати рідну мову, культурні надбання свого народу.

Майстер – клас «Мої сходинки до успіху»

28 лютого відбувся педагогічний діалог «Я раджу….»(формувальне оцінювання у практиці роботи вчителя початкових класів). Мета – поділитися досвідом роботи, навчитися правильно добирати завдання, визначити за допомогою анкетування, на скільки я готовий і вмію робити, де я зараз і куди мені йти у питаннях оцінювання для навчання. Учителі продемонстрували та розказали про техніки формувального оцінювання, які є найєфективнішими, на їхню думку, та надають якнайповнішу інформацію про навчання учня та його поступ.

Вчитель Вороблячинського ЗЗСЩ І-ІІ ст., лауреат конкурсу «Учитель року – 2023» Наталія ПЕЛИХ провела майстер-клас “Мої сходинки до успіху” для вчителів початкових класів Яворівської міської ради

.

ПЕЛИХ Наталія Володимирівна у шістці кращих вчителів початкових класів Львівщини у конкурсі «Учитель року»

24 січня відбувся І етап конкурсу «Учитель року». Цьогоріч у конкурсі «Учитель року» взяли участь педагогічні працівники Вороблячинського ЗЗСО у таких номінаціях: «Початкові класи», «Фізична культура» . Завданнями конкурсу у є виявлення та підтримка талановитих педагогічних працівників, поширення їх передового досвіду; розвиток творчого потенціалу вчителя та підвищення його професійної майстерності. У номінації «Фізична культура» ШИШКІНА Мирослава Олексіївна зупинилась за крок до фіналу посівши загальне 13 місце.
72 учителів Львівської області змагалися у номінації «Початкові класти». Наш заклад представляла ПЕЛИХ Наталія Володимирівна, яка за результатами випробування посіла шосте місце серед усіх учителів Львівщини, які брали участь у конкурсі даної номінації та єидина з Яворівського району виборола місце у фінальний етап конкурсу.
Жодні технічні перешкоди не завадили нашим учителям показати свій високий творчий потенціал. Бажаємо вчителям успіхів, а Наталії Володимирівні гідно представити Яворівщину і Вороблячинський ЗЗСО в області.

Звіт роботи МК вчителів початкових класів за 2021-2022 н.р.

В період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, тобто підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми, самоконтролювати та самооцінювати результати своєї діяльності.

     Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавальної і творчої активності, формування не тільки предметних компетентностей учнів, а й самоосвітніх. Тому всі аспекти навчання повинні бути спрямовані на розвиток творчої особистості розкриття обдарованості кожної дитини. Особливо актуальним це питання є у період діяльності, пов’язаної з реалізацією Концепції «Нова українська школа», роботи вчителя в нових умовах.

    Робота методичного об’єднання спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей учнів, педагогів.

Згідно з планом роботи МК початкових класів перше засідання відбулося у серпні, де було поставлені завдання на рік, опрацьовано нормативно-правові документи, погоджено календарне планування на 2021-2022 навчальний рік,

аналіз   навчальних  програм, підручників, зошитів, посібників  для  початкової  школи. Методичні   рекомендації   до   проведення  Першого   уроку.

У жовтні з метою обміном досвіду було проведено майстер-класи «Ранкові зустрічі» вчителями Пелих Н.В. та Кулішко Г.Я

З метою піднесення престижу української мови, виховання у молодого покоління українців поваги до свого народу, рідної мови і традицій, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, підвищення рівня загальної мовної культури в листопаді місяці була проведена Декада української писемності та мови, під час якої вчителями  були проведені інформаційні хвилинки, мовознавчі квести, мовні конкурси. Молодий педагог Полякова Г.В  провела відкритий урок-вікторину «Мовне асорті».

 Метою роботи методичного об’єднання вчителів – створення комфортних умов для навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частинкою соціуму, його невід’ємною ланкою. Тому ця проблема і охопила всі сфери шкільного життя, весь освітній процес, де в центрі стоїть особистість – учень, з інтелектуальним, фізичним, творчим потенціалом. У грудні Дудяк І.І з першокласниками  провела відкритий виховний захід « 100 днів у школі» . Перший семестр навчального року завершився веселими святами. Учні першого і другого класу провели квест- гру « Ходить по землі Святий Миколай» , а четвертокласники – свято « Хто вірить в силу Миколая – того вірус не здолає». Новий Рік діти 3 класу зустрічали святом «Новорічні факти»

На засіданні у лютому вчителі МК ставили мету:

– ознайомитися з вимогами, проблемами, шляхами удосконалення сучасного уроку;

– обговорити особливості та вимоги проведення ДПА в 4-х класах;

– поділитися досвідом з нестандартних форм навчання НУШ.

Тема наступного МО «Формування компетентностей учнів на уроках математики в початкових класах».  Педагоги поділилися досвідом роботи у даному напрямку.

Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:

– кейс-технологія;

– “перевернуте навчання”;

– педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України;

–  критичне мислення молодших школярів на уроках математики;

– математичні поняття і закономірності в проєктній діяльності

 Підсумки роботи методичного об’єднання за навчальний рік (травень, онлайн), на якому опрацювали нові документи щодо заповнення шкільної документації , проаналізували роботу за рік та узгодили перспективний план роботи МК на 2022/2023 навчальний рік.

Відповідно до поставлених на рік завдань, вчителі початкових класів протягом року брали активну участь в роботі МК та в супутніх заходах щодо підвищення свого фахового рівня: розробляли онлайн уроки, тестові завдання з навчальних предметів на різних навчальних платформах, готували доповіді, міні-презентації до уроків та творчі звіти з досвіду роботи, проводили відкриті уроки, виховні заходи, старанно виконували свої доручення. Як і раніше, перед вчителями початкових класів стоять завдання: бути готовими за будь яких умов орієнтувати кожен навчальний предмет на пошук свого місця у розвитку особистості молодшого школяра, формування у нього провідної навчальної діяльності, вміння і бажання вчитися, щоб кожен зміг без перешкод продовжити свою освіту в основній школі та адаптуватися у житті.

В умовах карантину, всі вчителі початкових класів працювали над самоосвітою дистанційно, користуючись різними освітніми платформами та вебсайтами.

Засідання МК здійснювалися згідно плану роботи МК. План роботи на рік реалізований в повному обсязі.