СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ вчителів інформатики.

Як складне зробити простим? Методи розв’язування олімпіадних задач. Задачі на графи.

«Коли мені не вистачало грошей, я сідав думати, а не біг заробляти. Ідея – найдорожчий товар у світі» (Стів Джобс).

26. 09. 2023 року у Вороблячинській гімназії імені Героя України Михайла Коцюби відбувся семінар – практикум для вчителів інформатики на тему «Як складне зробити простим? Методи розв’язування олімпіадних задач. Задачі на графи».

Заняття проводив вчитель інформатики Клебан Василь Васильович, який представив відомості, продемонстрував інструменти та лайфхаки для ефективної організації сучасного уроку. А також підняв дуже актуальну тему – навчання програмуванню учнів середнього та старшого шкільного віку.

Василь Васильович звернув увагу колег на пожвавлений інтерес до мови програмування Python та легкість її використання при розв’язуванні задач на графи. Адже навчати потрібно тому, що корисно і сучасно!

В рамках семінару вчителі мали змогу опрацювати авторські задачі спікера про Левчика та Ганусю, які зіткнулися з реаліями життя в Україні в останні 3 роки. Доречі, задачі на графи, є одними із найскладніших на олімпіадах з інформатики.

Приємним сюрпризом для присутніх вчителів, була проведена весела руханка учнями школи, а також теплі та щирі привітання з нагоди наступаючого Дня працівника освіти.

По завершенні практичної частини вчителі за круглим столом ділилися враженнями, обмінювалися досвідом, висловили слова вдячності всім, хто долучився до проведення семінару. Запрошені вчителі відмітили професіоналізм, високий рівень підготовки семінару, а також його практичну спрямованість.

«Насолоджуйтеся тим, що ви робите і ви ніколи у своєму житті не будете працювати». Б. Гейтс

Матеріали семінару:

1. Презентація вч. інформатики КЛЕБАНА В.В.

2. Задачі для учасників семінару

3. Набір тестів для задач

4. Фото умов до задач

5. Публікація (Брошура до семінару)

6. Переглянути фото з семінару

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *