Уроки мислення на природі

«Першоджерело розуму, думки, мислення – у навколишньому світі, в тих явищах, які людина бачить, пізнає, які викликають у неї інтерес» – ці слова В. Сухомлинського стали лейтмотивом майстерки “Уроки мислення на природі”, яку провела вчитель зарубіжної літератури Вороблячинської гімназії імені Героя України Віталія Коцюби Круглій М.М. Учителі обговорили форми і методи проведення пленерних уроків, визначили переваги проведення їх на природі без гаджета, без комп’ютера, без пошуку інформації в підручнику. Учасники заходу відвідали пленерний урок розвитку мовлення в 9 класі «Як не перетворитися на ліліпута?» за твором Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера». Протягом уроку дев’ятикласники досліджували, у чому полягає велич людини. Школярі визначали переваги й недоліки ліліпутів, характеризували статую правосуддя Ліліпутії, складали пам’ятку “Як не стати ліліпутом?». Разом з тим діти дивилися на рідну природу очима Гуллівера, описували, що цей персонаж у нас побачив, вслухалися в голоси природи, вдихали осінні аромати, намагалися відчути, що хоче земля сказати, як їй у такий тривожний час війни.

Учителі переконалися, що пленерні уроки – це уроки спілкування з живою природою, які навчають бачити красу в повсякденні, відчувати душею та серцем мову рідної землі, спостерігати за змінами в природі, порівнювати стан природи й почуття людей. Це прекрасна альтернатива класному приміщенню, яка дозволяє навчити дітей думати, продукувати ідеї та приймати рішення.

Окрім того, педагоги обговорили Професійний стандарт учителя, нове положення про атестацію, вимоги до кваліфікаційних категорій.​​​​Висловлюю щиру подяку Круглій М.М. , вчителю зарубіжної літератури, за цікаву, творчу майстерку. Дивитись фото

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *